Pracujeme v celé ČR!
+420 608 800 688

Virtuální
asistentka

Informace o službě

Při využití služeb virtuální asistentky se platí jen hodinová sazba. Zadání a rozsah práce si klient sjednává předem se svojí asistentkou. Všem klientům garantujeme kvalitně a odborně provedenou práci.

Nabízené služby

  • Všechny služby jsou nabízeny celostátně
  • Sjednávání schůzek a vedení pracovního kalendáře klienta
  • Přesměrování a vyřízení telefonů v době, kdy nechcete být rušeni
  • Vyřizování elektronické pošty v zastoupení a její každodenní třídění
  • Administrativní činnost zpracování grafů, dokumentací, tvorba knihy jízd, překlady
  • Zajištění rezervací hotelů, letenek, restaurací, atd.
  • Další služby poskytujeme na základě Vašich požadavků

Naše asistentky

  • Procházejí velmi důkladným přijímacím pohovorem
  • Mají osobnostní charakteristiky jako zodpovědnost, pečlivost a dochvilnost
  • Mají čistý trestní rejstřík
  • Mají odborné zkušenosti
Objednat službu
Objednávkový formulář
Objednavatel
Adresa výkonu práce
Druh služby
Mám zájem o:
Pravidelnost služby
Mám zájem o:
Upřesnění požadavků
Odkud o nás víte
Víte o nás:
Děkujeme za vyplnění objedávky. Po jejím odeslání Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat.
Jaký je průběh objednávky?
Průběh objednávky
  • Pro objednání naší služby můžete využít náš objednávkový formulář nebo si službu objednat na telefonním čísle 608 800 688.
  • Na objednávkový formulář Vám zašleme odpověď nejpozději do 24 hodin.
  • Zaslání objednávky je nezávazné.
  • Po zpracování Vaší objednávky Vám zašleme profily vhodných pracovníků a cenovou kalkulaci.
  • Pracovníka vybíráme přesně dle Vašich požadavků.
  • Po Vašem výběru vhodného pracovníka můžete využít nabídky na seznamovací schůzku, která je zdarma.
  • Další možností je rovnou využití zkušebního úklidu za akční cenu 110 Kč/h (Praha 125 Kč/h).
  • Na seznamovací schůzce nebo zkušebním úklidu budete mít možnost zeptat se pracovníka na vše, co Vás zajímá.
  • Doporučujeme sdělit pracovníkovi Vaše představy o práci včetně časového rozsahu.
  • Po první schůzce nebo prvním úklidu Vás budeme kontaktovat.
  • Vy nám sdělíte, zda máte zájem spolupracovat s daným pracovníkem, nebo si přejete vyzkoušet jiného pracovníka.
  • Další služby objednáváte opět přes agenturu nebo se na termínech domlouváte přímo s Vaším pracovníkem.
  • Nadále však spolupráce probíhá pod záštitou agentury. Se všemi pracovníky máme uzavřenou smlouvu.
  • Pokud budete naše služby využívat pravidelně, lze uzavřít Smlouvu o poskytování péče o domácnost.
  • U první služby probíhá platba zpravidla v hotovosti.
  • Klienti mají možnost vybrat si, zda chtějí platit služby v hotovosti, nebo platbu převodem či na fakturu 1x za měsíc.
  • individuální přístup ke klientovi
  • bezkonkurenční ceny
  • garance kvality pracovníků (všechny mají věk nad 18 let, čistý trestní rejstřík a potvrzení od lékaře o dobrém zdravotním stavu)
  • úklid Praha, úklid Brno - jsme schopni zajistit úklidové práce do 2 hodin od objednání
  • v případě onemocnění hospodyně Vám zajistíme náhradu
  • můžete využít jednu pracovnici na péči o domácnost i péči o dítě (činnosti nemohou být prováděné společně)
  • agentura je pojištěná do 5 milionů korun u České spořitelny. Smlouva o pojištění.

Ceník služeb virtuální asistentky

  Celostátně
Služby nepravidelné 150 Kč / hod
Služby pravidelné(*) 120 Kč / hod

Ceny jsou včetně DPH.
(*) - minimálně 10 hodin měsíčně.

Ceny od:
Smlouva o pojištění